Časopis TURIZAM
Godina 64 / 2016 / Broj 2 ISSN 0494-2639
Cjeloviti sadržaj
Volume 64/ 2016 / Broj 2 ISSN 0494-2639TURIZAM – Međunarodni znanstveno-stručni časopis
academic papers
Eran Ketter / Yoel Mansfeld / Eli Avraham
Uloga marketinga u planiranju turizma kao glavnog, sporednog ili ravnopravnog elementa, 135 - 147
Tarik Dogru
Sklonost Kineza prema kupovini odmora: uloga financijskog ponašanja i povjerenja u gospodarstvo, 149 - 158
Josef Navrátil / Kamil Pícha / Vivian L. White Baravalle Gilliam
Zainteresiranost posjetitelja zaštićenih prirodnih područja za "zeleni" smještaj, 159 - 173
Anestis K. Fotiadis / Chris A. Vassiliadis / Marios D. Sotiriadis
Preferencije sudionika sportskih događanja malih razmjera: analiza objedinjenih učinaka na primjeru Tajvana, 175 - 186
Tanja Šalamon / Marko Koščak / Borut Vojinović
Utjecaj kolektivnog moralnog rasuđivanja na promjenu etičke kulture u turizmu: slučaj Slovenije, 187 - 199
Peter Jordan / Kinga Xénia Havadi-Nagy / Zoltán Maroşi
Turizam pokretačka snaga ruralnog razvoja: komparativna studija slučaja rumunjskih i austrijskih sela, 201 - 216
Luís Pacheco
RevPAR odrednice portugalskih hotela: globalni i lokalni faktori, 217 - 228
istraživački rad
Michele Carboni
Obilježja zapošljavanja u turizmu Zanzibara, 229 - 233
novosti iz HTZ-a
Kontinuirano praćenje snage nacionalnog turističkog branda Hrvatske – Brand Tracking program Hrvatske turističke zajednice
Uvod i pregled Programa istraživanja iz 2013, 234 - 235
Hrvatski turizam tijekom prvih šest mjeseci ostvario odlične rezultate
Praćenje turističkog prometa sustavom eVisitor , 236 - 236
prikazi knjiga
O novoj seriji izvora znanja za praktičare i studente iz Visoke poslovne škole Libertas, 237 - 242
D. Demonja
Hrvatske povijesne ceste: Karolina, Jozefina i Lujzijana, 243 -244