Istraživački tim

Dr.sc. Damir Krešić

 
Academic degrees
2009.- doktorirao na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu
2005. - magistrirao na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu; smjer Vanjska trgovina.
1999. - diplomirao na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu; smjer Financije.
 
Employment
2017. - ravnatelj Instituta za turizam
2011. – 2017.- znanstveni suradnik u Institutu za turizam
2001. -2011 .– asistent – znanstveni novak u Institutu za turizam,
1999. - 2000. - komercijalist u Grafocolor d.o.o. Zagreb
 
Research interests
Konkurentnost turističke destinacije
Planiranje razvoja turizma
Destinacijski marketing i menadžment
Informacijski sustavi u turizmu
E-marketing u turizmu
 
Projects
Znanstveni projekti:

Hrvatska Zaklada za Znanost (HRZZ), UIP-2014-09-7005 Brendiranje turističke destinacije: Analiza uspješnosti brenda u kontekstu procesa brendiranja destinacije, 2015.-2017.

EU financirani projekti:

Erasmus+ Rooms to VET – Upskilling and professionalisation of private tourism accommodation services, 2015-2017

Odabrani stručni projekti:

Strategija razvoja turizma klastera Neretva (2016)

Analiza stanja turizma na području Koprivničke Podravine (2016)

Županijska razvojna strategija Splitsko-dalmatinske županije – tehnička pomoć (2015)

Strategija razvoja turizma grada Supetra (2015)

Strategija razvoja turizma općine Privlaka (2015)

Akcijski plan razvoja cikloturizma (2014)

Nacionalni program razvoja socijalnog turizma (2014)

Strategija razvoja cikloturizma za područje Koprivničke Podravine (2014)

Lokalni plan razvoja turizma za područje Buškog jezera, Bosna i Hercegovina (2013)

Strategija razvoja turizma općine Brela (2013)

Plan razvoja turizma Južnih Dinarida, Bosna i Hercegovina (2013)

Strategija razvoja turizma Republike Hrvatske (2012)

Strategija razvoja turizma za područje Vlašića, Bosna i Hercegovina (2012)

Razvoj online strategije marketinga za TZ Primorsko-goranske županije (2011)

Plan razvoja turizma za grad Velika Gorica (2011)

Plan razvoja turizma za općinu Marija Gorica (2011)

Plan razvoja turizma općine Odžak, Bosna i Hercegovina (2011)

Plan razvoja turizma općine Orašje, Bosna i Hercegovina (2011)

Plan razvoja turizma općine Ljubuški, Bosna i Hercegovina (2011)
TOMAS FBiH – Stavovi i potrošnja turista u Federaciji Bosne i Hercegovine (2011)

Koncept najbolje uporabe otoka Badija (2010)

Panonski turizam: Stručno osposobljavanje za kvalitetan panonski turizam (2007)
 
Conferences
Radovi objavljeni u cjelosti u zbornicima radova međunarodnih konferencija:

Mikulić, J., Miličević, K., Krešić, D. (2014). A comparative analysis of brand strength and tourism intensity among the EU capital cities: Does branding really matter? U zborniku radova s međunarodnog znanstvenog skupa: “5th International Conference on Destination Branding and Marketing”, Macau, 03.-05.12.2014., str. 335-346.

Mikulić, J., Krešić, D., Prebežac, D. (2014). Which destination attributes matter to sun-and-sea tourists in Croatia? A relevance-determinance analysis. U zborniku radova s međunarodnog znanstvenog skupa: “4th Advances in Hospitality and Tourism Marketing and Management”, Mauritius, 25.-27. 06. 2014. str. 104-122.

Michael, I., Miličević, K., and Krešić, D. (2014). Preparing for Tomorrow: Analyzing Tourism Demand from GCC countries to Croatia. International Conference on Tourism Milestones – Preparing for Tomorrow, Sharjah, United Arab Emirates.

Mikulić, J., Krešić, D., Kožić, I. (2014). Uncovering priorities of nautical tourism in Croatia: An importance-performance analysis. U zborniku radova s međunarodnog znanstvenog skupa: “2nd Belgrade International Tourism Conference - Thematic Tourism in a Global Environment”, Beograd, 27.-29. 03. 2014., str. 355-367.

Krešić, D., Mikulić, J., Kožić, I. (2013). Artificial neural network-based applications in travel and tourism research: A review and case study. U zborniku radova s međunarodnog znanstvenog skupa: “5th International Critical Tourism Studies Conference”, Sarajevo, 28.-28.06. 2013.

Herceg, N., Krešić, D., Miličević, K. (2013). Destination branding challenges in the multiethnic context: The case of Bosnia and Herzegovina. U zborniku radova s međunarodnog znanstvenog skupa: “5th International Critical Tourism Studies Conference”, Sarajevo, 28.-28.06. 2013.

Kožić, I., Krešić, D., Mikulić, J. (2013). The contribution of tourism to socio-economic development: Myth or reality? U zborniku radova s međunarodnog znanstvenog skupa: “1st International Conference Myths of Tourism”, Zadar, 09.-12.05.2013., str. 35.-49.

Miličević, K., Skoko, B., Krešić, D. (2012). The power of tourism in creating a national brand: The case of Croatia. U zborniku radova s međunarodnog znanstvenog skupa: “4th International Conference on Destination Branding & Marketing: Creative and Competitive Places”, Cardiff, 05.-07.12. 2012., str. 236-247.

Krešić, D., Mikulić, J., Miličević, K. (2012). Identifying critical pilgrimage destination attributes with neural network-based importance-performance analysis: The case of Medjugorje, Bosnia and Herzegovina. U zborniku radova s međunarodnog znanstvenog skupa: “2nd Advances in Hospitality and Tourism Marketing and Management”, Krf, 31.05.-03.06. 2012.
 
Selected Bibliography
Znanstveni radovi objavljeni u Current Content (CC) časopisima:

Mikulić, J., Krešić, D., Prebežac, D., Miličević, K., Šerić, M. (2016). Identifying drivers of destination attractiveness in a competitive environment: A comparison of approaches. Journal of Destination Marketing & Management, prihvaćeno za objavljivanje, DOI: 10.1016/j.jdmm.2015.12.003

Mikulić, J., Krešić, D., Miličević, K., Šerić, M., Ćurković, B. (2016). Destination attractiveness drivers among urban hostel tourists: An analysis of frustrators and delighters. International Journal of Tourism Research, Vol.18 (1), str. 74-81.

Mikulić, J., Krešić, D., Kožić, I. (2015). Critical factors of the maritime yachting tourism experience: An impact-asymmetry analysis of principal components. Journal of Travel & Tourism Marketing, Vol.32 (sup1), str. s30-s41.

Mikulić, J., Kožić, I., Krešić, D. (2015). Weighting indicators of tourism sustainability: A critical note. Ecological Indicators, Vol.48, str. 312-314.

Krešić, D., Mikulić, J., Miličević, K. (2013). The factor structure of tourist satisfaction at pilgrimage destination: The case of Medjugorje. International Journal of Tourism Research, Vol.15 (5), str. 484-494.

Znanstveni radovi objavljeni u drugim časopisima:

Mikulić, J., Miličević, K., Krešić, D. (2016). The relationship between brand strength and tourism intensity: Empirical evidence from the EU capital cities. International Journal of Culture, Tourism and Hospitality Research, Vol 10(1), str. 14-23.

Kožić, I., Krešić, D., Boranić-Živoder, S. (2013). Analiza sezonalnosti turizma u Hrvatskoj primjenom metode Gini koeficijenta, Ekonomski pregled – mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista. Vol.84 (2), str. 159-181.

Boranić Živoder, S., Strugar Kurečić, M., Krešić, D. (2012). Mrežna mjesta u funkciji uspješnog destinacijskog marketinga. Turizam: Znanstveno-stručni časopis Vol.60 (2), str.227-238.

Krešić, D., Prebežac, D. (2011). Index of destination attractiveness as a tool for destination attractiveness assessment. Tourism: An Interdisciplinary Journal, Vol.59 (4), str.227-238.

Krešić, D. (2007). Faktori atraktivnosti turističkih destinacija u funkciji konkurentnosti. Acta Turistica, Vol.19 (1), str.45-82.

Poglavlja u knjigama:

Mikulić, J., Krešić, D., Miličević, K. (2016). Key-Driver analysis with extended back-propagation neural network based importance-performance analysis (BPNN-IPA). U C. Kahraman, i S. Yanik (ur.), Intelligent Decision Making in Quality Management: Theory and Applications, str. 447-461. Cham: Springer International Publishing Switzerland.

Krešić, D; Miličević, K; Boranić Živoder, S. (2011). Utjecaj informacijskih i komunikacijskih tehnologija na marketing turističkih destinacija. U knjizi Izazovi upravljanja turizmom, Institut za turizam, Zagreb, str. 69-86.

Vrdoljak-Šalamon, B., Krešić, D., Gatti, P. (2007). Developing of business intelligence system for tourism (BIST) – The experience of Croatia. U P. Keller i T. Bieger (ur.), Productivity in Tourism: Fundamentals and Concepts for Achieving Growth and Competitiveness, str. 189-202. Erich Schmidt Verlag (ESV), Berlin.

Mikačić V., Horak S., Marušić Z., Krešić D. (2006 ). 'Nautički turizam' u knjizi Hrvatski turizam - plavo, bijelo, zeleno, Institut za turizam, Zagreb.

Ivandić N., Telišman-Košuta N., Čorak S., Krešić D. (2006). 'Ljetni odmorišni turizam' u knjizi Hrvatski turizam - plavo, bijelo, zeleno, Institut za turizam, Zagreb.