Istraživački tim

Mr. sc. Neda Telišman-Košuta

 
Academic degrees
1997.- Završila Profesionalni program iz Upravljanja marketingom, School of Hotel Administration, Cornell University, SAD.
1986. - Magistrirala na George Washington University, Washington, D.C., SAD. studij 'Turističkog razvoja i upravljanja turizmom',
1981. - diplomirala na Florida International University, Miami, Florida, SAD.
studij 'Turističkog managementa'
1979. - diplomirala na University of Wisconsin, Madison, Wisconsin, SAD, studij engleske i španjolske književnosti
 
Employment
1982.- danas Institut za turizam
Sudjelovala kao voditelj ili član istraživačkih timova u različitim tržišnim istraživanjima kao i u izradi planova turističkog razvoja i/ili planova strateškog marketinga brojnih turističkih odredišta (gradovi, regije, županije) u Hrvatskoj. Sudjelovala u izradi brojnih radova vezanih uz turističku politiku/strategiju za potrebe Ministarstva turizma RH i Hrvatske turističke zajednice kao i za potrebe turističke industrije
 
Research interests
Marketing turističkih destinacija
Razvoj turističke destinacije
Funkcije marketinga u turističkom poduzeću
 
Projects
  • 2008-2009. Strateški marketinški plan turizma Kvarnera 2009.-2015.
  • 2009. Marketing plan Nacionalne udruge obiteljskih i malih hotela
  • 2008. Podloga za strategiju razvoja i održivog upravljanja povijesnom jezgrom grada Varaždina
  • 2007. Akcijski plan razvoja turizma općine Drenovci
  • 2007. Turizam vina: Kutjevo-Baranja-Erdut-Ilok (GTZ - Njemačka)
  • 2006. Koncept međudržavnog razvoja i upravljanja turizmom na Skadarskom jezeru (GTZ - Njemačka)
  • 2005. Strateške odrednice poslovanja 2006.-2010. i Plan upravljanja hotelskom imovinom, Mali Lošinj
  • 2005.-2007. Turistički razvoj Istočne Slavonije (ADA - Austrija)
  • 2005. Konkurentska sposobnost hrvatskog turizma: Konkurentska pozicija zdravstvenog turizma
  • 2004. Konkurentska sposobnost hrvatskog turizma: Trendovi na turističkom tržištu
  • 2003. Ustroj Nacionalne udruge obiteljskih i malih hotela
  • 2002. Varaždin – vizija turističke destinacije
  • 2002. Razvojno-marketinški plan turizma Opatijske rivijere
  • 2001. Liburnia Riviera Hoteli d.d - Strateški razvojni plan i plan upravljanja imovinom
  • 2001. Strateški marketinški plan turizma Hrvatske
  • 2000. Strateški plan poslovanja Jadranke d.d Mali Lošinj 2002.-2004.
  • 2000. Splitska banka: odrednice politike upravljanja portfeljem
  • 1996-2000. Strateški marketinški planovi turizma za 20 hrvatskih županija
 
Conferences
 
Selected Bibliography
Poglavlja u knjizi:

  • Ivandić N., Telišman-Košuta N., Čorak S., Krešić D. ''Ljetni odmorišni turizam'' u knjizi Hrvatski turizam - plavo, bijelo, zeleno, Institut za turizam, Zagreb, 2006.


Radovi na međunarodnim konferencijama:

  • Telišman-Košuta N., Ivandić N. (2004) Strategic Partnerships as a Key Competitive Factor for SMEs: Case Study of Croatia's Small Family Hotels; 54th AIEST Congress on The Future of Small and Medium Sized Enterprises in Tourism.

  • Grbac B., Telišman-Košuta N., Ivandić N.(2003) Transition and Development: Destination Repositioning Strategy for the Opatija Riviera; 8th International Conference on Marketing and Development: Globalization, Transformation and Quality of Life, Bangkok, Thailand.

  • Tomljenović R., Weber S., Telišman-Košuta N.(2002) Residents' Response to Tourism Development: A Case Study of Varaždin; Reinventing a Tourism Destination, International Tourism Research Conference, Abstracts, Dubrovnik.