U sklopu INTERREG DestiMED PLUS projekta održan je intenzivni Midterm training (4. svibnja, 5. svibnja, 10.svibnja 2021.) iz radnog paketa WP4 za transfer znanja – trodnevni online trening (webinar) prožet teorijskim i praktičnim izlaganjima renomiranih predavača kroz predavanja, panele i grupne zadatke pod naslovom „Marketing and Communications & Interpretation, Guiding and Tour Leading“, a namijenjen upravama zaštićenih područja te turoperatorima diljem Mediterana koji zajedno razvijaju nove i inovativne ekoturističke paket aranžmane u odabranim zaštićenim područjima.
Organizatori i koordinatori Mid-term traininga su uz Institut za turizam, Uncornered Market te IUCN.
Zahvaljujemo svim izlagačima na izvrsnim izlaganjima:
Dan 1:
- THE TRAVEL FOUNDATION: Jeremy Sampson - „Marketing MEET in a Changing Tourism Landscape: Opportunities and Challenges“
- EKONOMSKI FAKULTET U SPLITU: Ante Mandić – „Ecotourism Marketing Strategy“
- EKONOMSKI FAKULTET U ZAGREBU: Vatroslav Škare – „Digital Marketing and Meeting Digitalization Demands“
- ADVENTURE TRAVEL MARKETING SPECIALIST: Gareth Hamilton – „Customer Journey“
Dan 2:
- MASCONTOUR: Hendrik Wintjen – „The MEET B2B Marketing Strategy“
- PEAK DMC / INTREPID TRAVEL: Kristijan Svajnzger, @ WWF TRAVEL: Gianluca Mancini , @ WIKINGER: Christian Schröder – Tour Operator / Industry Panel
- BOOK GREEN: Richard Edwards – „Adapting Product to Specific Markets“
Dan 3:
- ATTA: Gergana Nikolova i Hayley Wright – „ Adventure travel service delivery and expectations in a post-covid19 world“, „Guiding and Natural / Cultural History, Interpretation Skills“, „Tour Leader Roles and Responsibilities“
- BOOK GREEN: Richard Edwards – „The Role of the MEET Tour Leader“
Zahvaljujemo se i svim sudionicima treninga i radujemo se nekim novim projektima!