• Novosti
  • Tourism: An International Interdisciplinary Journal
    • O časopisu
    • Uredništvo
    • Izdavači
    • Indeksiranje i sažeci
    • Zadnji broj
    EN
  • Povećaj font
  • Smanji font
  • Promijeni kontrast
  • Sivi tonovi
  • Promijeni vrstu slova
  • O nama
    • O nama
    • Povijest instituta
    • Opći akti/Dokumenti
    • Suradnja i partnerstvo
    • Informacije za javnost
      • Informacije za javnost
      • Zaštita osobnih podataka
      • Plan nabave
      • Natječaji
      • Očitovanja
      • Upravno vijeće
      • Izvješća
      • Zakonodavni okvir
    • Kontakt
    • Press
    • Izjava o pristupačnosti
  • Projekti
    • Znanstveni projekti
    • Stručni projekti
    • EU projekti
    • Stručna potpora razvoju turizma
    • TOMAS istraživanja
    • Izdavaštvo
    • Biblioteka
      • O BIT-U
      • Informacijski izvori u turizmu
      • Suradnja i partnerstvo
  • Područja istraživanja
    • Razvoj istraživačkih metoda
    • Istraživanje turističkog tržišta
    • Strateško planiranje u turizmu
    • Ekonomski učinci turizma
    • Turizam, prostor i promet
    • Održivi razvoj turizma
    • Destinacijski marketing i brandiranje
    • Ostala područja
  • Istraživački tim
  • Novosti
  • Tourism: An International Interdisciplinary Journal
    • O časopisu
    • Uredništvo
    • Izdavači
    • Indeksiranje i sažeci
    • Zadnji broj
    EN
  • Povećaj font
  • Smanji font
  • Promijeni kontrast
  • Sivi tonovi
  • Promijeni vrstu slova
  • O nama Istraživanje i konzalting u turizmu
    • O nama
    • Povijest instituta
    • Opći akti/Dokumenti
    • Suradnja i partnerstvo
    • Informacije za javnost
      • Informacije za javnost
      • Zaštita osobnih podataka
      • Plan nabave
      • Natječaji
      • Očitovanja
      • Upravno vijeće
      • Izvješća
      • Zakonodavni okvir
    • Kontakt
    • Press
    • Izjava o pristupačnosti
  • Projekti Procjene, strategije, međuodnosi
    • Znanstveni projekti
    • Stručni projekti
    • EU projekti
    • Stručna potpora razvoju turizma
    • TOMAS istraživanja
    • Izdavaštvo
    • Biblioteka
      • O BIT-U
      • Informacijski izvori u turizmu
      • Suradnja i partnerstvo
  • Područja istraživanja Konkurentnost, trendovi, evaluacija
    • Razvoj istraživačkih metoda
    • Istraživanje turističkog tržišta
    • Strateško planiranje u turizmu
    • Ekonomski učinci turizma
    • Turizam, prostor i promet
    • Održivi razvoj turizma
    • Destinacijski marketing i brandiranje
    • Ostala područja
  • Istraživački tim Naši zaposlenici
  • Područja istraživanja
  • Strateško planiranje u turizmu
Foto: Ulice grada
  • Wos radovi
  • Ostali radovi
  • Projekti
    • Kunst, Ivo (2007)

      Croatian Tourism and EU Accession

      Tourism and Hospitality Management, Volume 13, No 2:437-458.
    • Kunst, Ivo (2011)

      The role of government in promoting tourism investment in selected Mediterranean countries – implications for the Republic of Croatia

      Tourism and Hospitality Management, Vol. 17, No. 1, pp 115-130.
    • Kunst, Ivo (2011)

      Viability of the public-private parthership concept in tourism

      Acta Turistica, Vol. 23, No. 2, pp 175-201
    • Tomljenović, Renata; Kunst, Ivo (2014)

      From sun and sea tourism to cultural tourism – the case of Split - Dalmatia County

      European Journal of Tourism Research, Vol 8 pp 83-98

    • Hendija, Zvjezdana; Boranić Živoder, Snježana (2011)

      Managing wellness offer based on tourist analysis in coastal Croatia

      U: D. Milanović i G. Sporiš (ur.), 6th International scientific conference on Kinesiology (Zagreb, Croatia, September 8-11, 2011). Proceedings Book (str. 626-630). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Kinesiology.

    • Čorak, Sanda; Boranić Živoder, Snježana; Marušić, Zrinka (2014)

      Strategic management issues of Croatian National Sport Federations

      U: D. Milanović i G. Sporiš (ur.), 7th International Scientific Conference on Kinesiology - Fundamental and Applied Kinesiology – Steps Forward (Opatija, May 22-25, 2014). Proceedings Book (str. 451-455). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Kinesiology

    • Boranić Živoder, Snježana; Ateljević, Irena; Čorak, Sanda (2015)

      Conscious travel and critical social theory meets destination marketing and management studies: Lessons learned from Croatia

      Journal of Destination Marketing & Management, 4(1), 68-77

    • Carić, Hrvoje; Marković Vukadin, Izidora (2011)

      Integralno planiranje u turizmu kao temelj održivog razvoja

      Izazovi upravljanja turizmom / Čorak, Sanda (ur.). Zagreb: Institut za turizam, 123-138
    • Mikulić, Josip; Krešić, Damir; Prebežac, Darko; Miličević, Katarina; Šerić, Maja (2016)

      Identifying drivers of destination attractiveness in a competitive environment: A comparison of approaches

      Journal of Destination Marketing & Management, 5, 2; 154-163

    • Mikulić, Josip; Miloš Sprčić, Danijela; Holiček, Hrvoje ; Prebežac, Darko (2018)

      Strategic crisis management in tourism: An application of integrated risk management principles to the Croatian tourism industry

      Journal of Destination Marketing & Management, 7; 36-38.

    • Kunst, Ivo (1998 )

      Tržišna strukturiranost hrvatskog turističkog sektora

      Turizam Vol. 46, br. 3:123-139
    • Kunst, Ivo (2017 )

      Managing Tourism Development Process in Croatia: Can European Accession Help?

      In Dwyer, L., Tomljenović, R. & Čorak, S: (eds) Evolution of Destination Planning and Strategy: The Rise of Tourism in Croatia, Palgrave MacMillan, pp 37 – 66
    • Kunst, Ivo (2017 )

      Image Redesign as a Tool for Safeguarding a Destination’s Market Prosperity: The Case of Dubrovnik

      Sociology and Space, Vol.55 No.1 (207), 55-75
    • Boranić Živoder, Snježana; Čorak, Sanda (2015 )

      Importance of sport and recreation activities for tourism development: The case of Croatia

      U: R. Melo (ur.), Sport Tourism: New Challenges in a Globalized World. Proceedings of the Sport Tourism Conference 2014 (str. 218-227). Coimbra, Portugal: Coimbra Collage of Education
    • Čorak, Sanda; Boranić Živoder, Snježana (2017 )

      Evolution of Destination Planning and Strategy

      U: L. Dwyer, R. Tomljenović i S. Čorak (ur.), Evolution of destination planning od strategy: The Rise of Tourism in Croatia (str. 99-118). New York, London: Palgrave Macmillan.

    • Boranić Živoder, Snježana; Tomljenović, Renata; Čorak, Sanda (2010 )

      Suradnja interesnih skupina u turističkim destinacijama

      U. S. Čorak (ur), Izazovi upravljanja turizmom (str. 15-31). Zagreb: Institut za turizam.

    • Čorak, Sanda; BORANIĆ, Snježana; Ateljević, Irena (2012 )

      A world paradigm shift: an opportunity for the Croatian 'true brand'

      U: V. Richards (ur.), Destination branding & marketing IV. Conference proceedings (str. 101-109). Cardiff: Cardiff Metropolitan University

    • Tomljenović, Renata; Boranić Živoder, Snježana; Marušić, Zrinka (2013 )

      Podrška interesnih skupina razvoju turizma

      Acta turistica, 25(1), 73-102

    • Kunst Ivo

      INTERREG DUNAVSKI TRANSNACIONALNI PROGRAM: Strategije za integrirani, spori, zeleni i zdravi turizam

    • Tomljenović Renata

      CORE - VET

    • Tomljenović Renata

      CORE - VET

    • Tomljenović Renata

      Rooms to VET - Podizanje kvalitete i profesionalizacija privatnih iznajmljivača u turizmu

    • Čorak Sanda

      Specijalisti kulturne baštine i atraktivnog životnog okoliša - SPE.C.H.A.L.E.

    • Čorak Sanda

      Specijalisti kulturne baštine i atraktivnog životnog okoliša - SPE.C.H.A.L.E.

    • Strategija dugoročnog turističkog razvoja grada Nina

    • Krešić Damir

      Nacionalni program razvoja socijalnog turizma: turizam za sve

    • Kunst Ivo

      Nacionalni program razvoja malog obiteljskog hotelijerstva

    • Kunst Ivo

      Nacionalni program unapređenja obiteljskog smještaja

    • Kunst Ivo

      Nacionalni program razvoja malog i srednjeg poduzetništva u turizmu

    • Kunst Ivo

      Akcijski plan podizanja konkurentnosti hrvatskog turizma

    • Telišman-Košuta Neda

      Nacionalni program - akcijski plan razvoja kongresne ponude

    • Tomljenović Renata

      Strateški plan razvoja turizma destinacije Ludbreg

    • Tomljenović Renata

      Strateški plan razvoja turizma destinacije Petrinja: završni prijedlog

    • Strateški plan razvoja turizma Grada Varaždina do 2020.: cjelovit projekt

    • Krešić Damir

      Strategija turističkog razvoja općine Brela i akcijski plan razvoja turizma za razdoblje 2014.-2018.

    • Tourism development strategic plan for Lipik and Pakrac

    • Miličević Katarina

      Master plan razvoja turizma Vlašića za područje općine Travnik

    • Horak Siniša

      Akcijski plan razvoja nautičkog turizma

    • Strateški marketing plan turizma Međimurske županije 2014.-2020.

    • Kunst Ivo

      Masterplan turizma Grada Novalje: strateški plan destinacije do 2025.

    • Ivandić Neven

      Strategija razvoja turizma Varaždinske županije 2015.-2025.

    • Krešić Damir

      Strategija razvoja turizma grada Supetra za razdoblje od 2015. do 2020. godine

    • Boranić Živoder Snježana

      Strategija razvoja inovativnog turizma grada Šibenika 2015.-2020.

    • Akcijski plan razvoja kulturnog turizma

    • Klarić Zoran

      Akcijski plan razvoja cikloturizma

    • Telišman-Košuta Neda

      Nacionalni program Akcijski plan razvoja zdravstvenog turizma: prijedlog akcijskog plana

    • Boranić Živoder Snježana

      Master plan razvoja turizma Grada Vinkovaca

    • Akcijski plan razvoja golf turizma

    • Strategija razvoja turizma otoka Krka do 2020.

    • Strateški plan razvoja turizma Kvarnera sa strateškim i operativnim marketing planom 2016.-2020. godine; Izvještaj I: Situacijska analiza.

    • Kunst Ivo

      Plan razvoja turizma klastera Neretva, 2015. - 2025.

    • Boranić Živoder Snježana

      Strategija turističkog razvoja Zagrebačke županije

    • Glavni plan razvoja turizma Splitsko-dalmatinske županije (2017-2027) sa strateškim i operativnim planom marketinga

    • Strateški marketing plan Stona i Malog Stona kao turističkog odredišta za razdoblje 2017. do 2022.

    • Kunst Ivo

      Akcijski plan razvoja turizma Imotske krajine 2018.-2025.

    • Boranić Živoder Snježana

      Strategija razvoja turizma grada Solina 2018.-2025.

    • Čorak Sanda

      Integrirani projekt revitalizacije Guvernerove palače i Nugentove kuće u Rijeci, KK.1.1.01.0037. Projekt 2: Strateški i marketinški plan Pomorskog i povijesnog muzeja Hrvatskog primorja Rijeka

    • Marković Vukadin Izidora

      Priručnik i sažetak s preporukama u zaključcima aktivnosti provedenih na LAG 5 području u okviru programa Blutoursystem programa Interreg IT-HR CBC 2014-2020

    • Plan upravljanja kulturnom baštinom i komunikacijski plan za Tvrđavu sv. Nikole

    • Razvojna strategija turizma Grada Hvara 2030

    • WYG savjetovanje, Institut za razvoj i međunarodne odnose, Institut za turizam

      Hrvatska - nova gastronomska ikona Europe. Strategija razvoja gastronomije, gourmeta I gastronomskog turizma Hrvatske s Akcijskim planom 2019.-2020.

    • Marković Vukadin Izidora

      Stakeholders mapping and analysis at CEETO pilot area/region/country/EU level: CEETO Strategic Agenda for networking, knowledge transfer and exchange

    • Čorak Sanda

      Uloga posebnih oblika turizma u razvoju destinacije: primjer kulture, umjetnosti i sporta

    • Tomljenović Renata

      Rooms to VET - Podizanje kvalitete i profesionalizacija privatnih iznajmljivača u turizmu

Istraživanje turističkog tržišta
Ekonomski učinci turizma
60 godina u službi održivog razvoja Hrvatske!

Vrhovec 5,
10000 Zagreb, Hrvatska

tel +385 1/3909-666
fax +385 1/3909-667

www.aeist.org ww2.unwto.org
O nama Novosti Tourism: An International Interdisciplinary Journal Područja istraživanja Istraživački tim Kontakt Press Izjava o pristupačnosti
Copyright & Disclamer   Copyright IZTZG 2022   Izrada NOVENA