Foto: Zaposlenici Instituta za turizam

Istraživački tim

 

 

Dr. sc. Lidija Nujić

  • Akademska naobrazba
    • 2023. – Dr. sc. – Ekomski fakultet Sveučilišta u Osijeku
    • 2014. – Mag. oec. – Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
    • 2013. – Bacc. oec. – Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
  • Profesionalno iskustvo
    • 2020. - danas - Institut za turizam (stručni suradnik - PR i marketing)
    • 2017. - 2020. - Prima namještaj d.o.o. (voditeljica odjela oglašavanja)
    • 2016. - 2017. - Fliba d.o.o. (Emmezeta, asistent u marketingu)
    • 2016. - 2016. - Privredna banka Zagreb d.d. (bankarski službenik)
    • 2015. - 2016. - Superdry Store AB, Stockholm (suradnik u prodaji i marketingu)
    • 2015. - 2015. - Sheraton hotel, Stockholm (suradnik)
    • 2015. - 2015. - Premier promotions AB, Stockholm (djelatnik u direktnom marketingu)
    • 2015. - 2015. - Astoria d.o.o. (suradnik u marketingu)
    • 2008. - 2014. - Čabrunići Vila Jedan d.o.o. (izvršni aistent manager u turizmu)
  • Znanstveni i stručni interes
    • Marketing
    • promocija u turizmu
    • primjena društvenih medija u turizmu
    • internet marketing u turizmu
    • novi trendovi u turističkom oglašavanju
  • Izdvojena bibliografija
    • Nujić, L. (2020). The possibilities of using Influencer marketing in Croatian tourism, Zbornik radova s internacionalne konferencije „Interdisciplinary Management Research XVI 2020“, Opatija 2020., str. 188.-189., ISSN 1847-0408.
    • Nujić, L., Palić, T. (2019). Influencer marketing: a growing trend in Croatia, Zbornik radova s internacionalne konferencije „Interdisciplinary Management Research XV 2019“, Opatija 2019., str. 781. – 795., ISSN 1847-0408.
    • Nujić, L., Palić, T., Herak, M. (2018). The impact of Social Media Influencers on Tourism industry: a literature review, Zbornik radova s internacionalne konferencije „Interdisciplinary Management Research XIV 2018“, Opatija 2018., str. 1258. – 1275., ISSN 1847-0408.