Photo: Zaposlenici Instituta za turizam

Ph.D. Neven Ivandić

  • Education
    • 2012. – Ph.D.  – The Faculty of Economics, Business and Tourism of the University of Split
    • 1994. – M.Sc. – Faculty of Economic & Business, University of Zagreb
    • 1986. – B.Sc. - Faculty of Economic & Business, University of Zagreb

     

    PROFFESIONAL EDUCATION:

    • 2001. - Cornell University, School of Hotel Administration, Ithaca, NY, USA; Professional Development Program (PDP), Certification in Real Estate Development, and Hotel Investment
    • 2001. - Georgetown University; The McDonough School of Business, Washington DC, USA; Education; Certification in International Finance for Strategic Decision Making
    • 1990. - Institute of Social Studies, The Hague, Netherlands, Development Planning Technics
  • Professional experience
    • 1993 – today – Professional Associate, Professional Advisor, Scientific Associate, Senior Scientific Associate, Institute for tourism
    • 1986. – 1993. – Professional Associate, Professional Advisor, Senior Adviser, head of department for mid-term planning, State Institute for Macroeconomic Analysis and Forecasting
  • Projects
    • Razvoj održivog turizma u Primorsko-goranskoj županiji: Metodološki okvir procjene prihvatnog kapaciteta prostora
    • Usluga izrade analize plana uspostave informacijske osnove za Središnji portal za razvoj turizma
    • Satelitski račun turizma RH za 2016. godinu te izračun neizravnih i ukupnih učinaka turizma
    • Strategija razvoja turizma Crikveničko-vinodolske rivijere 2019.-2019.
    • Satelitski račun turizma RH za 2016. godinu: Razvoj statističke osnove i procjena unutarnje turističke potrošnje
    • Integrirani plan revitalizacije starogradske jezgre grada Buzeta
    • Savjetodavne usluge za rad na aktivnostima povezivanja prehrambeno-prerađivačkog sektora i sektora turizma kroz uspostavu lokalnih proizvodnih sustava i teritorijalno brendiranje Republike Hrvatske kao prepoznatljive gourmet destinacije
    • Savjetodavne usluge za rad na aktivnostima povezivanja prehrambeno-prerađivačkog sektora i sektora turizma kroz uspostavu lokalnih proizvodnih sustava i teritorijalno brendiranje Republike Hrvatske kao prepoznatljive gourmet destinacije
    • Masterplan razvoja turizma Međimurske županije do 2020. godine
    • Regionalni program uređenja i upravljanja morskim plažama u Istarskoj županiji
    • Strategija razvoja turizma otoka Krka
    • Strategija razvoja turizma Varaždinske županije
    • Procjena tržišnog potencijala poslovnog/'MICE' turizma u gradu Zagrebu
    • Akcijski plan razvoja zdravstvenog turizma
    • Master plan turizma grada Novalje - Strateški plan destinacije do 2025. godine
    • Satelitski račun turizma RH za 2011. godinu i izračun neizravnih i ukupnih učinaka turizma u RH
    • Akcijski plan podizanja konkurentnosti hrvatskog turizma
    • Nacionalni program razvoja malog i srednjeg poduzetništva u turizmu
    • Glavni plan i strategija razvoja turizma RH
    • Znanstveno-stručna analiza prostornih, ekonomskih i ekoloških čimbenika turističkih zona u Primorsko-goranskoj županiji
    • Hrvatski proizvod za hrvatski turizam
  • Selected papers
    • Ivandić, N., Šutalo, I. (2019). An integrated TSA and IO model for the estimation of the overall contribution of tourism: The example of Croatia. Tourism, 67 (4): 389-404.
    • Ivandić, N., Šutalo, I. The contribution of tourism to the Croatian economy: An IOo approach. Ekonomski pregled, 69 (2018), 1; 20-42
    • Ivandić, N.; Marušić, Z. (2017). Implementation of Tourism Satellite Account: Assessing the Contribution of Tourism to the Croatian Economy. U: Dwyer, L., Tomljenović, R., Čorak, S. (ur.). Evolution of Destination Planning and Strategy. (pp. 149-171). New York - London : Palgrave Macmillan.
    • Ivandić, N. (2015). Gibrat's Law and the impact of ownership: a case study of Croatia's hotel industry. Tourism Economics, 21(1), 105-120.
    • Telišman-Košuta, N.; Ivandić, N. (2015). Analysing destination readiness for branding. U: Kozak, M.; Kozak, N. (ur). Destination Marketing An international perspective. (Str. 88-94). New York: Routledge advances in tourism.
    • Telišman-Košuta, N.; Ivandić, N.; Kunst, I. (2015). From a Conflicted to a Collaborative Destination: A Case Study of Marketing and Management Challenges in Co-creating Wellbeing in Novalja, Croatia. U: Pesonen, J.; Komppula, R. (ur.). Tourism engagement: co-creating well-being. Proceedings of the 6th Advances in Tourism Marketing Conference. Joensuu, str. 316-320.
    • Šutalo, I.; Vuglar, J.; Ivandić, N. (2012). Importance of theoretical value added tax for Croatia’s fiscal capacity in the context of the European Union. Financial Theory and Practice, Vol. 36, No. 3; str. 297-320.
    • Marušić, Z.; Sever, I.; Ivandić, N. (2012). Mediterranean cruise itineraries and the position of Dubrovnik. U: Papathanassis, A., Lukovic, T., Vogel, M. (ur). Cruise Tourism and Society. (pp. 3-16). Heidelberg, New York, Dordrecht, London: Springer.
    • Ivandić, N.; Telišman-Košuta, N. (2012). Criteria for planning sustainable tourism development zones in coastal regions: Case study of Croatia, U: Favro, S.; Brebbia, C.A: (ur.). Island Sustainability II (2nd International Conference on Island Sustainability), Southampton: WIT Press, str. 81-92.
    • Šutalo, I.; Ivandić, N.; Marušić, Z. (2011). Ukupan doprinos turizma gospodarstvu Hrvatske: input-output model i satelitski račun turizma. Ekonomski pregled, Vol. 62, No. 5-6; str. 267-285 (prethodno priopćenje, znanstveni).
    • Ivandić, N.; Marušić, Z. (2009) Je li sustav statistike turizma u Hrvatskoj spreman za izradu satelitskog računa turizma?. Turizam. Vol. 57, No. 2; str. 185-205.
    • Ivandić, N.; Gatti, P. (2008). Učinci promjene oporezivanja dodane vrijednosti na poslovanje hrvatskog hotelijerstva. Turizam. Vol. 56, No. 4; str. 455-469.
    • Ivandić, N.; Marušić, Z. (2007). The hotel industry’s import-dependence: The case of Croatia. Tourism. Vol 55. No. 3; str. 297-308.
    • Radnić, A.; Ivandić, N. (1999). War and tourism in Croatia - Consequences and the road to recovery. Turizam/Tourism. Vol. 47. No. 1; str. 43-54.
    • Ivandić, N.; Radnić, A. (1996). Neizravne ratne štete u hrvatskom gospodarstvu (The war's indirect damage to tourism in Croatia). Turizam/Tourism. Vol. 44, No 1-2, str. 3-14.
    • Telišman-Košuta, N.; Ivandić, N. (2004). Strategic partnerships as a key competitive factor for SMEs: Case study of Croatia's small family hotels. U: Keller, P.; Bieger, T. (ur). The future of small and medium sized enterprises in tourism. AIEST-International Association of Scientific Experts in Tourism 54th Congress 2004, Petra, Jordan, Vol 46, St-Gallen: AIEST - International Association of Scientific Experts in Tourism, str. 219-233.

     

    GOOGLE SCHOLAR

    CROSBI (CROatian Scientific Bibliography)