Brendiranje Vukovarsko-srijemske županije kao prepoznatljive turističke destinacije
Područje istraživnja : Destinacijski marketing i brandiranje
Voditelj projekta : Dr. sc. Snježana Boranić Živoder
Izvođač :
Razdoblje provedbe : 2018,.
Naručitelj : TZ Vukovarsko-srijemske županije
U studiji su analizirane turistička ponuda i potražnja te marketinške aktivnosti. Provedeno je primarno istraživanje o percepciji Vukovarsko-srijemske županije na uzorku od 400 ispitanika, stanovika grada Zagreba. Istraživanje je pokazalo još uvijek snažnu povezanost percepcija Županije s Domovinskim ratom i Vukovarom. Kao glavni atributi jedinstvenosti istaknuti su: Vučedolska i Sopotska kultura, memorijalna područja vezana uz Domovinski rat, Šokački način života, Iločki podrumi i traminac, Vinkovačke jeseni, Spačvanska šuma te riječni kruzing i vožnja brodom. Kao srž brend koncepta izvedeni su pojmovi: trajne vrijednost i zlato. One odražavaju posebitost Vukovarsko-srijemske županije jer govore o iznimno bogatoj povijest i nasljeđu.