Nujić , Lidija (2020.)
The possibilities of using Influencer marketing in Croatian tourism
Zbornik radova s internacionalne konferencije „Interdisciplinary Management Research XVI 2020“, Opatija 2020., str. 188.-189., ISSN 1847-0408.
Telišman-Košuta Neda
Marketing plan održivog razvoja turističkih krstarenja Dunavom u Hrvatskoj: promocijske aktivnosti: završni izvještaj
Boranić Živoder Snježana
Brendiranje grada Vinkovaca kao poželjne turističke destinacije
Klarić Zoran
Operativni plan razvoja cikloturizma Krapinsko-zagorske županije
Operativni plan razvoja cikloturizma Podravine i Prigorja
Brendiranje Vukovarsko-srijemske županije kao prepoznatljive turističke destinacije
Plan upravljanja za rutu kulturnog turizma "Voda - moćna stvarateljica povijesti"
Razvoj gastronomskog turizma u Šibensko-kninskoj županiji
Strateški marketinški plan turizma Slavonije s planom brediranja za razdoblje od 2019. do 2025.