Brendiranje grada Vinkovaca kao poželjne turističke destinacije
Područje istraživnja : Destinacijski marketing i brandiranje
Voditelj projekta : Dr. sc. Snježana Boranić Živoder
Izvođač :
Razdoblje provedbe : 2017.
Naručitelj : Turistička zajednica grada Vinkovaca
U projektu su polazi od analize postojećih marketinških aktivnosti u destinaciji. Potom, provedena su dva primarna istraživanja. Istraživanje percepcija Zagrepčana o Vinkovcima kao turističkoj destinaciji (n=400), pokazalo je da se Vinkovci najviše povezuju s Vinkovačkim jesenima, Slavonijom i NK Cibaliom. Zagrepčane bi za odlazak u Vinkovce najviše motivirao gastronomski doživljaj slavonske kuhinje, tura obilaska Slavonije koja uključuje Vinkovce te kulturne i zabavne manifestacije. Zastupljenosti Vinkovaca u on-line medijima, za sada, je izuzetno skromna. Provedene radionice s dionicima u destinaciji pokazale su njihovu sklonost prema povijesnom nasljeđu kao glavnoj komponenti za buduće brendiranje. Brend koncept temelji se na kontinutetu života od 8.000 godina na prostoru Grada te na bogatoj kulturi života i rada. Dalje, u studiji je razrađena strategija promocije koja je obuhvatiila promocijske aktivnosti prema tržištu i internoj javnosti te promocijske materijale. Na kraju studije je akcijski plan u kojem su obrađene potrebne aktivnosti za implementaciju brenda.