Strateški marketing plan Stona i Malog Stona kao turističkog odredišta za razdoblje 2017. do 2022.
Područje istraživnja : Strateško planiranje u turizmu
Izvođač :
Razdoblje provedbe : 2017.
Naručitelj : TZ općine Ston
Suradnici
Istraživači: Snježana Boranić Živoder, Damir Krešić, Katarina Miličević, Renata Tomljenović
Strateški marketing plana Stona i Malog Stona predstavlja sastavni dio integriranog razvojnog projekta „Povijest na zrnu soli“. Projektom se definira razvoj novih i inovativnih turističkih proizvoda odnosno tržišno se valorziraju novouređeni i novonastali sadržaji turističke ponude koji se temelje na bogatoj kulturno-povijesnoj baštini, čija je revitalizacija glavni cilj projekta „Povijest na zrnu soli“ i koja ujedno predstavlja okosnicu za razvoj osnovnog turističkog proizvoda na području Stona. Dodatno, projektom se definira i razvoj dodatnog i proširenog turističkog proizvoda koji će po svojim obilježjima biti komplementaran osnovnom turističkom proizvodu i koji će ga nadopunjavati i sadržajno obogaćivati. Konačno, projektom se definiraju promocijske aktivnosti koje su u funkciji podizanja sveukupne razine vidljivosti, prepoznatljivosti i poželjnosti Stona kao važne turističke destinacije, prije svega kulturnog i eno-gastronomskog turizma. Dokument je usklađen s planskom dokumentacijom višeg reda, prvenstveno s Planom razvoja turizma Pelješca, u kojemu su jasno naznačene polazišne osnove za izradu Strateškog plana marketinga Stona i Malog Stona.