Strategija dugoročnog turističkog razvoja grada Nina
Područje istraživnja : Strateško planiranje u turizmu
Izvođač :
Razdoblje provedbe : 2013.
Naručitelj : TZ grada Nina
Suradnici
Istraživači: Snježana Boranić Živoder, Sanda Čorak, Renata Tomljenović
Na temelju analize postojeće situacije, pregleda relevantnih trendova na tržištu te benchmarkanalize izrađene su: strategija razvoja turizma, marketinška strategije te odrednice upravljanja razvojem turizma. Područja grada Nina zanimljivo je zbog brojnih turističkih resursa i atrakcija. Prvo, krasi ga vogata kulturna i povijesna baština, brojni sačuvani spomenici kulture. Drugo, okružuje ga izuzetno zanimljivo, specifično i pomalo neobično prirodno okruženje. Naime, Nin se nalazi u pješčanoj laguni tako da destinacija obiluje pješčanim plažama s plitkim morem. U okviru studije provedeno je i istraživanje o brendu grada među lokalnim stanovništvom. Pokazalo je da Nin žitelji doživljavaju kao 'idealnom destinacijom za odmor s obitleji', kao 'grad soli', 'grad u pješčanoj laguni'. Zadnjih 10 godina puno je uloženo u brojne infrastrukturne projekte. U narednom razdobolju intenzivirati će se projekti koji će stvarati inovativne proizvode te zasnovani na posebitostima ovoga grada.