Od turizma i kulture do kulturnog turizma: Strategija razvoja
Research area : Development of research methods
Project manager : Ph.D. Renata Tomljenović
Performer :
Implementation period : 2003
Client :
Naručitelj: Ministarstvo turizma RH
Izvođač: Institut za turizam
Cilj projekta:
Kao glavni ciljevi projekta postavljeni su sljedeći: stvaranje pozitivnog okružja koje će poticati razvoj kulturnog turističkog proizvoda, podizanje razine znanja o ulozi kulturnog turističkog proizvoda u turističkom i kulturnom razvoju, uspostavljanje organizacije i sustava partnerstva, usmjeravanje formiranja kulturnih turističkih proizvoda te formuliranje marketinških smjernica za sustavnu promociju i učinkovitu distribuciju kulturnog turističkog proizvoda. Projekt je postavio prioritete i ključne aktivnosti za stvaranje kulturnog turističkog proizvoda, organizacijsku strukturu te akcijski plan provođenja na nacionalnoj i regionalnoj razini.
Sadržaj projekta:
Nacionalna strategija razvoja kulturnog turističkog proizvoda temeljena je na nizu primarnih istraživanja, uključujući istraživanje potražnje za kulturnim proizvodima domaćeg stanovništva, istraživanju kulturnih institucija (muzeja, galerija, festivala i manifestacija) o ponudi i spremnosti uključivanja u kulturnu turističku ponudu te utvrđivanju stavova o razvoju kulturnog turizma među kulturnim i turističkim sektorom te lokalnom i regionalnom upravom putem regionalnih radionica/diskusija.
Godina završetka: 2003.