Photo: Ilustrativna fotografija

Projects

KONKURENTSKA SPOSOBNOST HRVATSKOG TURIZMA: Potprojekt - Tržište organiziranih putovanja Hrvatske, Njemačke i Velike Britanije - glavna obilježja u 2006. godini


Research area : Strategic planning in tourism

Project manager : Ph.D. Neven Ivandić

Performer :

Implementation period : 2007

Client :


Contributors


Voditelj potprojekta: Blaženka Vrdoljak Šalamon

Naručitelj: Hrvatska gospodarska komora

Izvođač: Institut za turizam

Cilj projekta/potprojekta
Konkurentska sposobnost hrvatskog turizma je dugogodišnji projekt na kojem surađuju Hrvatska gospodarska komora i Institut za turizam još od 2003. godine slijedom zaključaka Hrvatskog turističkog foruma „Kvaliteta za Hrvatsku 2003“. Prva faza projekta je završena 2005. godine.

Druga faza projekta započeta je 2006. godine. nakon što je u okviru prve faze projekta provedena analiza kvantitativnih i kvalitativnih pokazatelja tržišne pozicije hrvatskog turističkog sektora odnosno njegovih proizvoda/klastera.

Ciljevi druge faze su:

  • Unaprijediti analizu i osigurati kontinuirano praćenje globalne tržišne pozicije hrvatskog turizma te
  • Razviti sustav destinacijskog benchmarkinga.

Tržište organiziranih putovanja Hrvatske, Njemačke i Velike Britanije - glavna obilježja u 2006. godini jedan je od potprojekata provedenih tijekom druge faze, a komplementaran je potprojektu Cjenovna konkurentnost organiziranih putovanja u 2006. godini.

Cilj potprojekta je istražiti glavna obilježja i trendove na tržištu organiziranih putovanja Hrvatske kao receptivne zemlje te Njemačke i Velike Britanije kao emitivnih zemalja čija se tržišta organiziranih putovanja ubrajaju među najrazvijenija.

Sadržaj projekta/potprojekta:
Izvještaj se sastoji od tri dijela: tržište organiziranih putovanja Hrvatske, Njemačke i Velike Britanije. Za svako tržište prezentirana su glavna obilježja turističkog prometa u 2006. godini, zatim obilježja tipična za moderno tržište kao što su: online prodaja, utjecaj niskotarifnih zrakoplovnih kompanija, turoperatorske prodajne mreže, rani booking, last minute prodaja itd. Dodatno je za Njemačku obrađena potražnja za organiziranim putovanjima u Tursku, odnosno za Veliku Britaniju za organiziranim putovanjima u Španjolsku.

Godina završetka:
2007.