Strateški marketinški planovi turizma za 20 hrvatskih županija
Research area : Sustainable tourism development
Project manager : Mr. sc. Neda Telišman-Košuta
Performer :
Implementation period : 2000
Client :
Naručitelj:
- Ministarstvo turizma RH
- Županijske turističke zajednice
Izvođač: Institut za turizam
Cilj projekta:
Pokrenut 1996. godine, u post-ratnom, kriznom razdoblju hrvatskog turizma, projekt je imao za osnovni cilj potaknuti i usmjeriti proces repozicioniranja hrvatske turističke ponude te etabliranja zemlje kao ''nove'' konkurentne turističke destinacije. Strateški marketinški planovi u to su vrijeme u hrvatskoj turističkoj praksi predstavljali nov instrumentarij osmišljavanja i planiranja razvoja te tržišnog nastupa destinacija.
Sadržaj projekta:
Glavna područja projekta obuhvaćaju: inventarizaciju i valorizaciju turističkih resursa, izradu SWOT matrice, razradu marketinške strategije, uključujući pozicioniranje, planiranje proizvoda, razradu tržišta i promotivnih aktivnosti te, u konačnici, akcijski plan s prijedlogom i opisom razvojnih projekata u nadležnosti različitih nositelja procesa destinacijskog marketinga. Kao dokumenti koji s jedne strane čine koncepcijsku podlogu daljnjeg turističkog razvoja destinacije i njezinih turističkih proizvoda, dok su s druge strane podloga za različite promocijske aktivnosti, županijski strateški marketinški planovi turizma namijenjeni su županijskoj i lokalnoj upravi te sustavu turističkih zajednica u upravljanju i promoviranju turizma. Zacrtavajući cjelovitu viziju turističke destinacije, to su ujedno i dokumenti koji predstavljaju kvalitetnu osnovicu za usmjeravanje poduzetničkih aktivnosti.
Godina završetka: Prema interesu Županija