Unapređenje marketinške strategija hotela „Park“ u Našicama
Research area : Business consulting
Project manager : Siniša Horak
Performer :
Implementation period : 2001
Client :
Naručitelj: Slavonka d.d., Našice, sufinancirano sredstvima CEI BAS programa
Izvođač: Institut za turizam
Cilj projekta:
Hotel „Park“ u Našicama već godinama bilježi pad iskorištenosti svojih smještajnih kapaciteta. Cilj rada bio je izraditi prijedlog unapređenja marketinške strategije koja bi trebala omogućiti tržišno repozicioniranje hotela „Park“ i time stvoriti pretpostavke za njegovo normalno poslovanje. Izrada projekta osim od strane vlasnika hotela sufinancirana je i donacijskim sredstvima Programa za pružanje usluga poslovnog savjetovanja Srednjeeuropske inicijative (CEI BAS program).
Sadržaj projekta:
Metode rada koje su se koristile u izradi ove marketinške strategije su desk istraživanje koje podrazumijeva prikupljanje i analizu postojećih i raspoloživih podataka i terensko istraživanje, kojim se utvrđuju turističke atrakcije i potencijalni resursi za razvoj turističkih proizvoda u Našicama. Vremenski okvir obuhvatio je razdoblje od 1986. do 200. godine, a prognoze su rađene za kratkoročno i srednjoročno razdoblje, dok se za dugoročno razdoblje samo naznačuju mogućnosti.Projekt se sastoji od sljedećih elemenata: analiza postojećeg stanja, definiranje ciljeva poslovne i marketinške strategije, unapređenja marketinške strategije i procjene mogućih učinaka unapređenja marketinške strategije.
Godina završetka: 2001.