Foto: Zaposlenici Instituta za turizam

Istraživački tim

 

 

Dr. sc. Sanela Grujo Vrkljan

  • Akademska naobrazba
    • 2016. - dr. sc. - Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
    • 2011. - univ. spec. oecc. - Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
    • 2003. - dipl. oecc. - Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
  • Profesionalno iskustvo
    • 2022. – danas - Znanstveni suradnik, Institut za turizam
    • 2013. – danas - Viši predavač, Visoka poslovna škola Aspira
    • 2014. – 2022. - Samostalni savjetnik - pomoćnik direktora Sektora za turizam, Hrvatska Gospodarska Komora
    • 2010. – 2020. - Vođenje hotela, Hotel Palace Vrkljan - A.M.P. trgovina i usluge d.o.o.
    • 2010. – 2014. - Senior Sales Account Manager, HUP-Zagreb d.d.: Sheraton Zagreb Hotel, The Westin Zagreb    
    • 2008. – 2010. - Koordinator prodaje i marketinga, Hotel Dubrovnik d.d.     
    • 2003. – 2004. - Groups Services Coordinator, Carnival Cruise Lines, SAD                   
  • Znanstveni i stručni interes
    • Strateško i operativno marketinško planiranje u turizmu
    • Inovativni koncepti razvoja turističkih i destinacijskih proizvoda
    • Tržišne studije izvedivosti
    • Upravljanje ljudskim potencijalima i educiranje zaposlenika u turizmu – hospitality coatching
    • Zdravstveni i kulturni turizam
  • Projekti
    • Plan razvoja proizvoda tura na području Južne Istre, 2022.
  • Izdvojena bibliografija
    • Vrkljan, S., Bartoluci, M., i Čižmar, S. (2017). Brand quality and internationality: Branded global chain hotels. Turizam: međunarodni znanstveno-stručni časopis, Vol. 65(4), str. 462-470.
    • Vrkljan, S., i Grazio, S. (2017). Business Performance of Health Spa Tourism Providers in Relation to the Structure of Employees in the Republic of Croatia. Acta Clinica Croatica, Vol.56(4), str. 681-688.
    • Vrkljan, S., i Hendija, Z. (2016). Business performance of health tourism service providers in the Republic of Croatia. Acta Clinica Croatica, Vol. 55(1), str. 79-85.
    • Barišić, P., Nanić., A. i Vrkljan, S. (2019). UGC and FGC as the new challenges for tourist destination management. Interdisciplinary Management Research XV, Opatija, str. 869-890.
    • Vrkljan, S., Barišić, P. i Vrenc, K. (2019). Analysis of seasonality impact on the business performance of global chain hotels. Zbornik 5. Međunarodne znanstvene konferencije - ToSEE (Tourism in South East Europe), Opatija, str..
    • Vrkljan, S. i Blažević Bognar, Z. (2017). The model of key competitive factors of global chain hotels. Zbornik 4. Međunarodne znanstvene konferencije - ToSEE (Tourism in South East Europe), Opatija, str. 631-644.
    • Vrkljan, S. (2014). The competitiveness of small hotels in transitional countries – the case of Croatia. Zbornik 2. Međunarodne znanstvene konferencije - OFEL Conference on Corporate Governance, Dubrovnik, str. 960-973.
    • Vrkljan, S. (2013). The small hotel's survival and profitability requires the responsibility for sales and marketing. Zbornik 1. Međunarodne znanstvene konferencije - OFEL Conference on Corporate Governance, Dubrovnik, str. 953-962.

     

    GOOGLE SCHOLAR

    CROSBI (CROatian Scientific BIbliography)