Foto: Zaposlenici Instituta za turizam

Istraživački tim

 

 

Doc. dr. sc. Damir Krešić

  • Akademska naobrazba
    • 2009. – Dr. sc. – Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
    • 2006. – Mr. sc. – Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
    • 1999. – dipl. oecc. - Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
  • Profesionalno iskustvo
    • 2017. – danas – Ravnatelj, Institut za turizam
    • 2009. – 2017. – Znanstveni suradnik, Institut za turizam
    • 2001. – 2009. – Znanstveni novak, Institut za turizam
    • 1999. – 2000. – Ekonomist, Grafocolor d.d. Zagreb
  • Znanstveni i stručni interes
    • Destinacijski menadžment i marketing
    • Strateško planiranje u turizmu
    • Konkurentnost i atraktivnost turističke destinacije
    • Održivi razvoj turizma
    • Primjena IKT-a u turizmu
  • Projekti
    • Usluga izrade analize plana uspostave informacijske osnove za središnji portal za razvoj turizma
    • CROSTO – razvoj, mjerenje i praćenje indikatora održivosti razvoja turizma na regionalnoj razini
    • Satelitski račun turizma RH za 2016 s izračunom neizravnih i ukupnih učinaka turizma
    • Glavni plan turističkog razvoja Splitsko-dalmatinske županije
    • Strateško-marketinški plan turizma Stona (kulturna baština)
    • Strategija razvoja turizam grada Solina
    • Strategija razvoja turizma grada Supetra od 2015. do 2020. godine
    • Regionalni program uređenja i upravljanja morskim plažama u Istarskoj županiji
    • Akcijski plan razvoja cikloturizma
    • Strategija razvoja turizma općine Privlaka za razdoblje od 2015. do 2025. godine
    • Strategija razvoja cikloturizma za područje Podravine
    • Nacionalni program razvoja socijalnog turizma
    • Strategija turističkog razvoja općine Brela i akcijski plan razvoja turizma za razdoblje 2014.-2018.
    • Glavni plan i strategija razvoja turizma Republike Hrvatske
    • Strategija turističkog razvoja grada Velike Gorice s akcijskim planom
    • Master plan razvoja turizma općine Odžak
    • Master plan razvoja turizma općine Orašje
    • Stavovi  i potrošnja turista u Federaciji Bosne i Hercegovine – TOMAS FBIH
    • Strateški marketinški plan turizma Primorsko-goranske županije 2009-2015
    • Plan turističkog razvoja Parka prirode Vransko Jezero
  • Izdvojena bibliografija
    • Mikulić, J., Prebežac, D., Šerić, M., Krešić, D. (2017). Campsite choice and the camping tourism experience: Investigating decisive campsite attributes using relevance-determinance analysis. Tourism Management. Vol.59, pp. 226-233.
    • Mikulić, J., Krešić, D., Prebežac, D., Miličević, K., Šerić, M. (2016). Identifying drivers of destination attractiveness in a competitive environment: A comparison of approaches. Journal of Destination Marketing and Management. Vol 5(2), pp. 154-163.
    • Mikulić, J., Krešić, D., Miličević, K., Šerić, M., Ćurković, B. (2016). Destination attractiveness drivers among urban hostel tourists: An analysis of frustrators and delighters. International Journal of Tourism Research, 18(1), 74–81.
    • Mikulić, J., Krešić, D., Kožić, I. (2015). Critical factors of the maritime yachting tourism experience: An impact-asymmetry analysis of principal components. Journal of Travel & Tourism Marketing, 32(Sup1), S30-S41.
    • Mikulić, J., Kožić, I., Krešić, D. (2015). Weighting indicators of tourism sustainability: A critical note. Ecological Indicators, 48, 312-314.
    • Krešić, D., Mikulić, J., Miličević, K. (2013). The factor structure of tourist satisfaction at pilgrimage destinations: The case of Medjugorje. International Journal of Tourism Research, 15(5), 484-494.
    • Mikulić, J., Miličević, K., Krešić, D. (2016). The relationship between brand strength and tourism intensity: Empirical evidence from the EU capital cities. International Journal of Culture, Tourism, and Hospitality Research, 10(1), 14-23.
    • Kožić, I., Krešić, D., Boranić-Živoder, S. (2013). Analiza sezonalnosti turizma u Hrvatskoj primjenom metode Gini koeficijenta, Ekonomski pregled – mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista, 84 (2), 159-181.
    • Boranić Živoder, S., Strugar Kurečić, M., Krešić, D. (2012). Mrežna mjesta u funkciji uspješnog destinacijskog marketinga. Turizam: Znanstveno-stručni časopis, 60(2), 227-238.
    • Krešić, D., Prebežac, D. (2011). Index of destination attractiveness as a tool for destination attractiveness assessment. Tourism: An Interdisciplinary Journal, 59(4), 227-238.
    • Krešić, D. (2007). Faktori atraktivnosti turističkih destinacija u funkciji konkurentnosti. Acta Turistica, 19(1), 45-82.
    • 23. Skoko, B., Miličević, K., Krešić, D. (2017). The Influence of Political Factors in Fashioning Destination Image. U Dwyer, L., Tomljenović, R., Čorak, S. (ur.): Evolution of Destination Planning and Strategy, Palgrave MacMillan, str. 79.-97.
    • 24. Kožić, I., Mikulić, J., Krešić, D. (2016). Propensity to Travel: What Is the Macro-Data Telling Us? U A. Matias, P. Nijkamp, J. Romao (ur.): Impact Assessment in Tourism Economics, Springer International Publishing, str. 9.-22.
    • 25. Mikulić, J., Krešić, D., Miličević, K. (2016). Key-Driver Analysis with Extended Back-Propagation Neural Network Based Importance-Performance Analysis (BPNN-IPA). U C. Kahraman, S. Yanık (ur.): Intelligent Decision Making in Quality Management. Springer International Publishing, str. 447.-461.
    • Krešić, D. (2015). Chapter: Croatia, tourism. In J. Jafari and H. Xiao (Eds.): Encyclopedia of Tourism, Springer International Publishing.
    • Vrdoljak-Šalamon, B., Krešić, D., Gatti, P. (2007). Developing of business intelligence system for tourism (BIST) – The experience of Croatia. U P. Keller and T. Bieger (ur.): Productivity in Tourism: Fundamentals and Concepts for Achieving Growth and Competitiveness. Erich Schmidt Verlag (ESV), Berlin, str. 189.-202.
    • Krešić, D., Miličević, K., Boranić Živoder, S. (2011). Utjecaj informacijskih i komunikacijskih tehnologija na marketing turističkih destinacija. U: Izazovi upravljanja turizmom. Čorak, S. (ur.). Zagreb, Institut za turizam, str. 69.-86.
    • Ivandić, N., Telišman-Košuta, N., Čorak, S., Krešić, D. (2006). Ljetni odmorišni turizam. U: Hrvatski turizam – plavo, bijelo, zeleno. Čorak, S; Mikačić, V. (ur.). Zagreb. Institut za turizam, str. 1.-36.
    • Mikačić, V., Horak, S., Marušić, Z., Krešić, D. (2006). Nautički turizam. U: Hrvatski turizam – plavo, bijelo, zeleno. Čorak, S; Mikačić, V. (ur.). Zagreb. Institut za turizam, str. 39.-64.

     

    GOOGLE SCHOLAR
    CROSBI (CROatian Scientific BIbliography)