Foto: Zaposlenici Instituta za turizam

Istraživački tim

 

 

Dr. sc. Ivo Kunst

  • Akademska naobrazba
    • 1994 - Doktorat – Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
    • 1987 – Magisterij - Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
    • 1982 – Diplomirani ekonomist - Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
  • Profesionalno iskustvo
    • 10/2006 – today – Viši znanstveni suradnik
    • 04/2005 – 09/2006 – Horwath Consulting Zagreb, stariji konzultant
    • 07/1999 – 03/2005 – LURA d.d., Direktor strateškog razvoja
    • 07/1997 – 06/1999 – Zagrebačka banka d.d., Izvršni direktor investicijskog bankarstva
    • 05/1994 – 06/1997 – Horwath Consulting Zagreb, stariji konzultant/ direktor
    • 04/1983 –04./1994 – Institute for tourism, Zagreb, Mlađi istraživač / voditelj projekata
  • Znanstveni i stručni interes
    • Strateško planiranje u turizmu
    • Konkurentnost turističke destinacije
    • Destinacijski management i marketing
    • Poslovno planiranje i restrukturiranje
    • Studije izvodljivosti
    • Procjena vrijednosti, preuzimanja i spajanja
  • Projekti
    • Poželjni plan razvoja turizma poluotoka Pelješca u kontekstu izgradnje Pelješkog mosta
    • Plan razvoja turizma županije Zapadnohercegovačke
    • Plan komunikacije i marketinga turizma županije Zapadnohercegovačke
    • Strategija razvoja turizma Imotske krajine
    • Glavni plan turizma Splitsko-dalmatinske županije 2017. -2027. sa strateškim i operativnim planom marketinga turizma SDŽ
    • Studija produženja turističke sezone grada Poreča-Parenzo
    • Integrirani plan revitalizacije starogradske jezgre grada BuzetaPlan razvoja turizma klastera Neretva
    • Grad Vukovar: Strateške smjernice razvoja turizma u vremenu od 2016. do 2020. godine
    • Plan upravljanja plažama općine Orebić
    • Regionalni program uređenja i upravljanja morskim plažama u Istarskoj županiji
    • Strategija razvoja turizma grada Supetra od 2015. do 2020. godine
    • Akcijski plan razvoja turizma ruralnih područja RH
    • Turistički plan razvoja povijesne jezgre Orebića s posebnim naglaskom na tematsko-interpretativni okvir kapetanskih kuća
    • Strategija razvoja općine Punat
    • Utjecaj promjene autentičnog kulturnog krajobraza grada Dubrovnika kao važnog elementa identitetskog sustava na brand i imidž Grada te na uspješnost turističke destinacije
    • Masterplan turizma grada Novalja
    • Akcijski plan podizanja konkurentnosti hrvatskog turizma
    • Nacionalni program razvoja malog obiteljskog hotelijerstva
    • Nacionalni program unapređenja obiteljskog smještaja
    • Nacionalni program razvoja malog i srednjeg poduzetništva u turizmu
    • Akcijski plan razvoja turizma na području grada ČazmeGlavni plan i strategija razvoja turizma RH do 2020. godine:
    • Plan razvoja turizma Pelješca
    • Strateški marketing i menadžment plan za destinaciju općina Jelsa
    • Turistički master plan općine Ljubuški
    • Turistički master plan za grad Slavonski Brod
    • Strategija kulturnog turizma Splitsko-dalmatinske županije – marketing strategija
    • Projekt revitalizacije etno-eko sela na području Splitsko-dalmatinske županije – Poslovno-upravljački model i studije izvodljivosti: sela Zarače, Brusje, Dol, Humac, Velo Grabje, Malo Grabje, Murvica
    • Projekt Badija – koncept najbolje uporabe i studija izvodljivosti
    • Koncept najbolje uporabe Lokaliteta Torkul na Krku
  • Izdvojena bibliografija
    • Kunst, I. (2012) Hrvatski turizam i EU integracije: prilog razvojnoj održivosti, Zagreb, Jesenski i Turk/Institut za turizam
    • Kunst, I. (2017) Image Redesign as a Tool for Safeguarding a Destination’s Market Prosperity: The Case of Dubrovnik, Sociology and Space, Vol.55 No.1 (207), 55-75
    • Mjerenje konkurentnosti turističkih destinacija primjenom Travel & Tourism Comeptiveness Indeksa - primjer Republike Hrvatske // Istraživanje turističkih tržišta/Gelo,Tomislav (ur.). Zagreb: Ekonomski fakultet Zagreb, 2019. str. 323-329
    • Kunst, I. (2017) Managing Tourism Development Process in Croatia: Can European Accession Help? In Dwyer, L., Tomljenović, R. & Čorak, S: (eds) Evolution of Destination Planning and Strategy: The Rise of Tourism in Croatia, Palgrave MacMillan, pp 37 – 66
    • Tomljenović, R. & Kunst. I. (2014) From sun and sea tourism to cultural tourism – the case of Split-Dalmatia County, European Journal of Tourism Research, Vol 8 pp 83-98
    • Kunst, I. (2011) Turizam i prostor – teorija i praksa održivog razvoja. U Čorak, S. (urednik), Izazovi upravljanja turizmom, Znanstvena edicija Instituta za turizam, Zagreb: 1-14.
    • Kunst, I. (2011) Upravljanje turističkom destinacijom u Hrvatskoj – ograničenja i mogućnosti. U Čorak, S. (urednik), Izazovi upravljanja turizmom, Znanstvena edicija Instituta za turizam, Zagreb: 87-106.
    • Kunst, I. (2011) Viability of the public-private parthership concept in tourism, Acta Turistica, Vol. 23, No. 2, pp 175-201.
    • Kunst, I. (2011) The role of government in promoting tourism investment in selected Mediterranean countries – implications for the Republic of Croatia. Tourism and Hospitality Management, Vol. 17, No. 1, pp 115-130.
    • Kunst, I. (2011) Direktna strana ulaganja u hrvatski turizam, Turizam, Vol 50, br. 2, pp 225-241
    • Kunst, I. (2010) Hrvatsko društvo i turistički sektor u kontekstu gospodarske recesije i procesa EU integracija - scenario analiza. Turizam, Vol 58, br 1:37-58.
    • Kunst, I. (2009) Tourism destination competitiveness assessment – approach and limitations. Acta turistica, Vol 21, br. 2:129-159.
    • Kunst, I. (2008) Heritage rent – underlying theory and Croatian practice. Tourism, Vol 57, br 1:37-53.
    • Kunst, I. (2007) Croatian Tourism and EU Accession. Tourism and Hospitality Management, Volume 13, No 2:437-458.

     

    GOOGLE SCHOLAR

    CROSBI (CROatian Scientific BIbliography)