Analiza online atributa Hrvatske kao turističke destinacije na ključnim emitivnim tržištima : pilot istraživanje
Područje istraživnja : Istraživanje turističkog tržišta
Voditelj projekta : Doc. dr. sc. Damir Krešić
Izvođač :
Razdoblje provedbe : 2016.
Naručitelj : Ministarstvo turizma RH
Temeljem analize online sadržaja koji su povezani s Hrvatskom i turizmom, provedene na najvažnijim turističkim emitivnim tržištima, moguće je donijeti slijedeće zaključke: 1) Postoji veliki nesrazmjer između broja objava na engleskom jeziku i broja objava na jezicima drugih emitivnih tržišta; 2) Facebook ima sve manji značaj za promociju turističkih proizvoda i usluga, dok istovremeno raste značaj Instagrama i Twittera, 3) Mrežna mjesta (web site-ovi) i dalje zauzimaju središnje mjesto u konceptu e-promocije i e-marketinga najvećeg broja analiziranih emitivnih tržišta, 4) Iz analiziranih online objava se jasno vidi da različita emitivna tržišta imaju različita obilježja te da, osim nekih tema koje su aktualne na svim tržištima, postoje brojne teme koje su specifične samo za konkretna emitivna tržišta.