Akcijski plan razvoja kulturnog turizma
Područje istraživnja : Strateško planiranje u turizmu
Izvođač :
Razdoblje provedbe : 2015.
Naručitelj : Ministarstvo turizma RH
Suradnici
Istraživači: Snježana Boranić Živoder, Renata Tomljenović
Izrada ovog Akcijskog plana zasnovana je na principu intenzivne suradnje i konzultacije s nadležnim ministarstvima i državnim institucijama te širokim spektrom dionika kako bi se uvažila složenost procesa osmišljavanja i marketinga kulturno-turističkih proizvoda. Putem radionica, fokus grupa i anketnog istraživanja te sagledavanja trendova na međunarodnom tržištu provedena je SWOT analiza koja je pokazala da planske mjere trebaju biti koncentrirate u pet osnovnih područja: razvoj infrastrukture za kulturni turizam; tematsko i geografsko grupiranje proizvoda; koordiniraniji marketing; obrazovanje dionika te poticanje partnerstva. Sukladno, definirane su osnovne smjernice i ciljevi razvoja kulturnog turizma te, nadalje, konkretni projekti i programi čije će provođenje osigurati realizaciju postavljenih ciljeva s planom implementacije.