Strategija turizma Šibensko-kninske županije do 2030. godine
Područje istraživnja : Strateško planiranje u turizmu
Voditelj projekta : Dr. sc. Snježana Boranić Živoder
Izvođač :
Razdoblje provedbe : 2024
Naručitelj : Turistička zajednica Šibensko-kninske županije
Suradnici
Istraživači: Ivo Beroš, Ivo Kunst, Zoran Klarić, Ivan Kožić, Damir Krešić
U studiji se polazi od obilježja Šibensko-kninske županije što uključuje značajke prostora i klime, demografskih kretanja, prometne i komunalne infrastrukture. Potom su analizirana obilježja turističkog sektora što obuhvaća analizu turističkih resursa i atrakcija, dionika i planske dokumentacije. Napravljena je posebna analiza izgrađenosti prostora u smislu pritiska turističkih smještajnih kapaciteta na prostor. Slijedi analiza turističkog tržišta te SWOT analiza. Strategijom su obuhvaćena načela razvoja, vizija i strateški ciljevi. U koncepciji turističkog razvoja dan je koncept brenda, opisani su turistički proizvodi te prostorna i programska koncepcija. Plan aktivnosti za operacionalizaciju strategije obuhvaća projekte u četiri područja: unapređenja javne komunalne infrastrukture, povećanja turističke potrošnje i prihoda od turizma, unapređenje tržišne komunikacije i prodaje te unapređenje upravljanja turističkim razvojem.