Strateško-marketinški plan za turističku destinaciju područja Slavonski Brod - Posavina s planom brendiranja za razdoblje do 2030.
Područje istraživnja : Strateško planiranje u turizmu
Voditelj projekta : Dr. sc. Renata Tomljenović
Izvođač :
Razdoblje provedbe : 2023
Naručitelj : Turistička zajednica područja "Slavonski Brod-Posavina"
Suradnici
Istraživači: Snježana Boranić Živoder
Projektom su obuhvaćeni Grad Slavonski Brod i općine Podcrkavlje, Gornja Vrba i Bukovlje, koji čine destinaciju Slavonski Brod - Posavina. Analiza stanja obuhvatila je geografske i sociodemografske pokazatelje, presjek turističke ponude i turističke potražnje, detaljnu analizu turističke resursne osnove, upravljanje turističkim razvojem. Rezultati su sažeti primjenom SWOT analize. Temeljem dobivenih rezultata, definirane su strateške preporuke usklađene s turističkim planovima višeg reda te planovima razvoja Grada Slavonskog Broda i pripadajućih općina.