Strateške smjernice za razvoj turizma u gradu Osijeku
Područje istraživnja : Strateško planiranje u turizmu
Voditelj projekta : Dr. sc. Snježana Boranić Živoder
Izvođač :
Razdoblje provedbe : 2024
Naručitelj : Turistička zajednica grada Osijeka
Projekt je obuhvatio analizu osnovnih obilježja grada Osijeka i obilježja turističkih kretanja, uključujući analizu smještajnih kapaciteta, turističke potražnje i resursa i atrakcija te trendova na turističkom tržištu. Rezultati analiza rezimirani su u SWOT matrici. Slijede strateške smjernice za razvoj turizma i smjernice turističkog marketinga. Projekt završava planom aktivnosti u kojem su navedeni projekti u domeni stvaranja poticajnog okruženja, unapređenja turističkih proizvoda, komunikacije s tržištem i upravljanja destinacijom. Za potrebe projekta provedeno su dvije strateške radionice s dionicima. U dokumentu su obrađene teme koje daju kvalitetne informacije za izradu Plana upravljanja destinacijom.