Usluga strateške analize i planiranja informacijskih sustava ili tehnologija
			
			
				Research area : Business consulting 
				
          Project manager : Ph.D. Snježana Boranić Živoder  
        
        Performer : 
				Implementation period : 
				Client : 
        
			 
			
    Naručitelj: Hrvatska Turistička zajednica
Izvođač: Institut za turizam
Cilj projekta: 
Cilj projekta bio je analizirati aktualne Internet stranice Hrvatske turističke zajednice (www.croatia.hr) te na temelju analiza i usporedbe s usješnim stranica NTO-a izvesti preporuke za njihovo unapređenje. 
Sadržaj projekta: 
U uvodnom dijelu analizirani su trendovi u području e-marketinga koji su ukazali na važnost korištenja Interneta u promoviranju turističkih destinacija te ukupni značaj e-marketinga za hrvatski turizam. Nakon toga obrađeni su važni aspekti Internet stranica organizacija/struktura sadržaja, način pisanja teksta, dizajn stranica, navigacija, optimizacija Internet pretraživača te praćenje kvalitete Internet stranica. Poslije toga slijedi analiza aktualnih stranica HTZ-a i to koncepcije/sadržaja te analiza grafičkog dizajna. Stranice su uspoređene s Internet stranicama NTO-a odabranih konkurentskih i drugih zemalja (po elementima sadržaja, dizajna i medija). Na kraju se iznose nalazi analize i preporuke za unapređenje Internet stranica HTZ-a. 
Godina završetka: 2008.