Foto: Ilustrativna fotografija

Projekti

Filtriraj

Strategija razvoja turizma Crikveničko-vinodolske rivijere 2019.-2029.


Područje istraživnja : Istraživanje turističkog tržišta

Izvođač :

Razdoblje provedbe : 2019.

Naručitelj :


Suradnici

Istraživači: Neven Ivandić, Neda Telišman-Košuta


Strategija predstavlja zajedničku dugoročnu platformu za razvoj turizma Gradova Crikvenica i Novi Vinodolski te Vinodolske općine, odnosno tri jedinice lokalne samouprave koje se žele razvijati i predstaviti tržištu kao jedinstvena turistička destinacija. Strategija slijedi uobičajenu metodologiju obuhvaćajući analizu stanja, SWOT analizu, viziju i strateške ciljeve, prostorno-proizvodnu koncepciju razvoja turizma te akcijski plan. Strategijom se postavlja konkurentna tržišni identitet destinacije kao 'Dinamične rivijere rekreacije i zdravlja' te se ona pozicionira kao 'najbolja jadranska rivijera aktivnog i zdravog odmora visoke razine vrijednosti'. Akcijskim planom predviđeno je 12 programa iz domena: (1) unapređenja iskustva, (2) unapređenja ugostiteljske ponude i (3) unapređenja upravljanja turizmom.