Foto: Ilustrativna fotografija

Projekti

Filtriraj

Brendiranje Vukovarsko-srijemske županije kao prepoznatljive turističke destinacije


Područje istraživnja : Destinacijski marketing i brandiranje

Voditelj projekta : Dr. sc. Snježana Boranić Živoder

Izvođač :

Razdoblje provedbe : 2018,.

Naručitelj : TZ Vukovarsko-srijemske županije


Suradnici


U studiji su analizirane turistička ponuda i potražnja te marketinške aktivnosti. Provedeno je primarno istraživanje o percepciji Vukovarsko-srijemske županije na uzorku od 400 ispitanika, stanovika grada Zagreba. Istraživanje je pokazalo još uvijek snažnu povezanost percepcija Županije s Domovinskim ratom i Vukovarom.  Kao glavni atributi jedinstvenosti istaknuti su: Vučedolska i Sopotska kultura, memorijalna područja vezana uz Domovinski rat, Šokački način života, Iločki podrumi i traminac, Vinkovačke jeseni, Spačvanska šuma te riječni kruzing i vožnja brodom. Kao srž brend koncepta izvedeni su pojmovi: trajne vrijednost i zlato. One odražavaju posebitost Vukovarsko-srijemske županije jer govore o iznimno bogatoj povijest i nasljeđu.