Strategija turističkog razvoja destinacije na području Turističke zajednice Bilogora–Bjelovar, od 2023. do 2028. godine 
			
			
				Područje istraživnja : Strateško planiranje u turizmu
				
          Voditelj projekta : Dr. sc.  Izidora Marković Vukadin  
        
        Izvođač : 
				Razdoblje provedbe : 2023
				Naručitelj : Turistička zajednica Bilogora Bjelovar
        
          
          Suradnici
          
          
Istraživači: Snježana Boranić Živoder, Jasenka Kranjčević, Ivo  Beroš, Diana Baus, Damir Krešić
          
          
         
			 
			
    Strategija razvoja turizma obuhvaća tri glavne cjeline. Prvu, koja uključuje analizu 
glavnih obilježja destinacije, analizu aktualnih trendova na turističkom tržištu i primjere dobre prakse, te koja završava SWOT analizom iz koje se mogu vidjeti koja su područja budućih djelovanja kojima će se valorizirati prednosti, a prevladati nedostaci. Drugu, u kojoj se postavljaju pravci budućeg razvoja, a to znači da se definiraju osnovna načela razvoja, vizija koja daje odgovor na pitanje kako se vidi destinacija za desetak godina na turističkom tržištu i konačno kako svoj turistički razvoj planira u prostoru, što se definira kroz prostornu i programsku koncepciju razvoja turizma. Nakon toga, u okviru ovog drugog dijela, osim razvoja, obrađuju se i pravci unapređenja upravljanja i marketinga destinacijom. Konačno, treći dio se odnosi na implementacijske aktivnosti. U njemu su definirane razvojne strategije i mjere te se detaljno obrazlaže plan aktivnosti koji je potrebno provesti s ciljem ostvarenja željene vizije i zadanih ciljeva razvoja.